directie@destartbaansoesterberg.nl 0346 - 353 058

Schoolgids

Waar vind ik informatie over de school?

Met trots presenteren wij u de schoolgids van OBS De Startbaan Soesterberg. Met deze schoolgids willen wij u wegwijs maken in de dagelijkse gang van zaken op onze school en geven we een inkijkje hoe we werken.

In deze gids vindt u ook alle zaken, die voor u en uw kind in dit schooljaar van belang kunnen zijn. Wij vinden het heel belangrijk om u als ouder/verzorger op de hoogte te houden van wat er gebeurt in de groepen en op school. We informeren en betrekken onze ouders/verzorgers door informatie te delen via: de nieuwsbrieven, de weekmail en info vanuit de groepen via de Parro-app en onze website www.destartbaansoesterberg.nl.

Voor ouders die zich oriënteren op een school voor hun kind(eren) biedt deze schoolgids de nodige informatie. Bent u nieuwsgierig geworden, bekijk dan onze website en/of maak een afspraak voor een informatief gesprek en rondleiding op school. U bent van harte welkom! Wie weet tot ziens.